آلیانس

آلیانس

 

 

 

 

 

 

 

وبلاگى برای آموزش بهتر رایانه



زیاده روی

 تمام این مطالب رو خودم نوشتم پس اگر غلط املایی داشت ببخشید.

دوستان فکر نمی کنید خیلی دارید زیاده روی می کنید من مطالبی خوندم مثلا این انجلینا جولی تو چند تا عکس چشم چپش معلوم نیست و هم اون را به ماسونی بودن متهم کردند یا جایی لیدیگاگا تو کمربندش علامت یک اسکلت بود و هم می گفتن اون ماسونی یا این که در باره ی کارتون بن10 می گفتن که دوشمن های اون نورنانی هستند وچرا این چور هست یا این که اگر آرم شبکه یک رو برعکس کنی و یک خط بکشی می شود تک چشم یا این که هر جا عمس ستاره میبینن می گن اون علامت ماسون هاست اخه یعنی چه دوستان من هر ستاره ایی که علامت ماسون ها نیست و گر نه اسغفرا... لابد خدا هم برای همین تو آسمان ستاره گذاشته یا ستاره های درجه نظامی مثل سرهنگ ها فقط ستاره های 5 پر هستند که علامت ماونی بودن هستند یا در باره ی قهوه تلخ می گویند که چرا میدیری در لحضه شروع تنها کسی است که به دوربین نگاه می کند یا شخصیت پیشگو در قسمتی می گوید به جان مادرم و اون ها این را نزدیک به 10 خط توضیح داده بودند که چه منظوری داشته یا این که پرا بولوتوث سیب می خوره یا یک عکس از  دو ستون گذاشتن و می گن که این ها 33 اسن والا ما کخه هرچه نگاه کردیم چیزی نفهمیدیم یا این که می گن اسم پیشگو بر گرفته از اسم پیشگو بزرگ تاریخ"نوستر داموس" است و می گن اون بنیان گذار ماسون ها است در حالی که اصلا این طور مسیت وتازه اون چیز های مثل انقلاب ایران و همچنین ظهور امام زمان و راه اندازی جنگ جهانی سوم توسط ایران و پیروزی دز آن را هم پیشگویی کرده است که در آن شعر ها باره ها به آرماگدرون "اگه درست نوشته باشم " اشاره می کنه اگه ماسونی بود شکست خودش رو پیشگویی نمی کرد یا می گن به دلیل حضور علائم ماسونی دیگر به قهوه تلخ مجوز نمی دیم و چند روز دیگررو سی دی فورشی ها نوشته قسمتnام سریال رسید یا می گن در کاور فیلم سن پطرزبورگ امین حیایی یه چشمش سیاه در حالی که من همین فیلم رو خریدم و اصلا کائرش و اتوران اون نبود که قبلا خونده بودم دوستان من به نظر من این خودش یک توتئطه است که مردم این هم از این چیز ها می دونن الان حتی اگر از یک بچه 5-6 سایه که خودش هم نمی دونه معنی حرفاش چیه در بارهی فراماسونری بپرسی میشینه یک ساعت حرف می زنه در حال که خطر های بزرگتری پیش رو است مثل موبایل ،ماهواره،رابطه ی بین دختر وپسر و .... که به هیچ کئومش توجه نمیشه. اگر کسی نظری داشت می تونه در نظرات اعلئم کند/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 


به وبلاگ من خوش آمدید. من در این وبلاگ قصد دارم مطالب مربوط به کامپیوتر را به نمایش بگذارم.

 

ترفند بازی ها
ترفند موبایل
ترفند های رایانه
گالری عکس
دانلود سرا
سرگرمی
فتوشاپ
ویژوال بیسیک
ویروس نویسی
اینترنت

 

محمد محرابی

 

شهريور 1391
مرداد 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

 تا حالا دقت کردین
 نوشته های خودم000
 کژی برداری به سبک ایرانی
 sms2
 sms خفن
 توهم
 انشاء حیوانات
 تا حال دقت کردین
 نوشته های خودم در باره ی زن ها
 زود قضاوت نکنید(ته خنده)
 انواع استرس(ته خنده)
 فواید چی توز
 نوشته های خودم 9
 ترول9
 نوشته های خودم 8
 چهره های مختلف مونالیزا
 ترول5
 ترول4
 بدون شرح
 کمیک سری سوم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آلیانس و آدرس alianse.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کرج دانلود
ساخت بنر رایگان
افسانه ای واقعی
برترین عکس ها
بازی آنلاین
شلوغ پلوغ
فارس گرافیک
نازترین عکسهای ایرانی
دانلود فیلم
بازدید رایگان
دوران کهن
ترفندستان
سارینا خوشگله
ردیاب خودرو

 

ابزار وبلاگ نویسان
دهکده سرگرمی
مطالب جالب و خواندنی در ویلاگ پر صدا
من و تو
شازده کوچولو
ترفند سرا
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 15149
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


موجودات فضایی

Create your flash banner free online شروع <BlogSky:Weblog Title />